ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-08-06 10:55:15 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

 
                                                                                                Elbląg, 19.08.2009 r.
NO-ZP-5/2009
 
OFERENCI
wszyscy
 
         W związku z pytaniami dotyczącymi wszczętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na PRZEBUDOWĘ BUDYNKU WARSZTATOWO-GARAŻOWEGO NA BUDYNEK SZKOLENIOWO-SOCJALNO-GARAŻOWY DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU, ul. SKRZYDLATA 1, 82-300 ELBLĄG, nr sprawy: NO-ZP-5/2009 Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu poniżej przedstawia te pytania i udziela odpowiedzi:
Pytanie 1
Czy Wykonawca może, przy sporządzaniu kosztorysów ofertowych, zastosować dowolny program do kosztorysowania?
Odpowiedź
Wykonawca może zastosować dowolny program kosztorysowy, pod warunkiem, że kosztorys opracowany na podstawie tego programu będzie zawierał wszystkie żądane elementy wersji szczegółowej wymienione w punkcie XII SIWZ – Opis sposobu obliczania ceny.
Pytanie 2
W SIWZ w punkcie XII – Opis sposobu obliczania ceny, Zamawiający określił:
Cena ofertowa powinna wynikać z kosztorysów sporządzonych w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary robót (…).
Kosztorysy należy sporządzić w wersji szczegółowej, tzn. każda pozycja kosztorysowa powinna zawierać: opis robót, ilość robót, nakłady RMS z wyceną, cenę jednostkową wraz ze wszystkimi narzutami z wyłączeniem podatku VAT, wartość pozycji ogółem – bez podatku VAT.
Ceny tych samych składników cenotwórczych (R, Ko, Z, M, S) muszą być takie same dla wszystkich wycenianych pozycji przedmiarowych z danej branży.
W związku z takimi zapisami proszę wyjaśnić:
a) Czy Wykonawca może, przy sporządzaniu kosztorysów ofertowych, zmienić nakłady rzeczowe R, M, S zawarte w KNR-ach podanych w przedmiarach jako podstawa wyceny dla poszczególnych pozycji kosztorysowych?
b) Czy Wykonawca może, przy sporządzaniu kosztorysów ofertowych, stosować KNR-y opublikowane przez innego Wydawcę różniące się literowo-cyfrowym oznaczeniem, zawierające takie same lub podobne opisy robót i nakładów rzeczowych jak KNR-y wskazane w przedmiarach?
Uniemożliwienie Wykonawcom zastosowania czynności wymienionych w punkcie a) i b) może spowodować protesty oferentów na sposób i zawartość sporządzonych kosztorysów ofertowych.
Odpowiedź
a) Wykonawca może zmienić nakłady rzeczowe R, M, S zawarte w KNR-ach podanych w przedmiarach jako podstawa wyceny dla poszczególnych pozycji kosztorysowych, przy czym:
- w trakcie realizacji robót wymagane będzie wykonanie takiże robót w pełnym zakresie i jakości opisanych przy danej pozycji KNR-u w wyszczególnieniu robót oraz założeniach ogólnych i szczegółowych danego rozdziału KNR-u podanego w przedmiarze robót
- wynikająca z tych zmian cena jednostkowa pozycji będzie ceną stałą i obowiązującą dla całego zakresu robót wykonanych na jej podstawie i służącą do obliczenia wynagrodzenia zgodnie z zasadą opisaną w punkcie XII SIWZ – Opis sposobu obliczania ceny.
b) Wykonawca może stosować KNR-y opublikowane przez innego Wydawcę różniące się literowo-cyfrowym oznaczeniem zawierające takie same lub podobne opisy robót i nakładów rzeczowych jak KNR-y wskazane w przedmiarach, jednakże Inwestor wymagać będzie od Wykonawcy wykonania pełnego zakresu prac dotyczących danej pozycji KNR-u podanej w przedmiarach i będzie traktował wynikający z zastosowania innego KNR-u cenę jednostkową jako podstawę do obliczenia wynagrodzenia zgodnie z punktem XII SIWZ – Opis sposobu obliczania ceny.
 
                                                Dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu
                                                               mgr inż. Stanisław Lecheta
 
                                                                                                   

 
 
 
 
                                                                                                Elbląg, 18.08.2009 r.
NO-ZP-5/2009
 
Informujemy, że w Załączniku nr 1 do SIWZ – FORMULARZ OFERTOWY nastąpiła pomyłka w pkt. 4 dotycząca wysokości wadium. Było 60 000,00 , powinno być - jest 80 000,00 zł.
 
 
 
NO–ZP-5/2009
                                                                                                    Elbląg, 06.08.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: NO-ZP-5/2009
PRZEBUDOWA BUDYNKU WARSZTATOWO-GARAŻOWEGO NA BUDYNEK SZKOLENIOWO-SOCJALNO-GARAŻOWY DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU, ul. SKRZYDLATA 1, 82-300 ELBLĄG,
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w Elblągu
ul. Skrzydlata 1
82-300 Elbląg www.word.elblag.pl.
od 7:00 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.elblag.pl
Na wniosek Wykonawcy, Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w WORD w Elblągu ul. Skrzydlata 1, w pokoju nr 11 w cenie 366,00 zł + VAT.
IV. Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa budynku warsztatowo-garażowego na budynek szkoleniowo-socjalno-garażowy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu, ul. Skrzydlata 1, 82-300 Elbląg.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1.1 robót budowlanych;
1.2 instalacji sanitarnych:
a) WOD-KAN,
b) CO,
c) budowa węzła CO,
d) wentylacja i klimatyzacja,
1.3 instalacji elektrycznych;
1.4 instalacji elektrycznych niskoprądowych: a) systemu wykrywania i sygnalizacji włamania, b) sieć teleinformatyczna, telefoniczna oraz okablowanie TVP, c) sieć systemu telewizji dozorowej (monitoring),
1.5 sieci sanitarnych zewnętrznych: a) wodociągowych, b) sanitarnych, c) deszczowych,
1.6 dróg, chodników, zieleni i małej architektury.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót oraz projekty budowlane (Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ), w oparciu o które należy sporządzić ofertę w zakresie ceny – zgodnie z wytycznymi rozdziału XII SIWZ.
Zamawiający informuje, że przewiduje etapowe przekazywanie placu budowy.
2. Wspólny słownik zamówień (CPV):
45000000 – 7 – roboty budowlane
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VI. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Termin wykonania całości zamówienia: 10 miesięcy.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie spełnienia warunku, Wykonawcy przedstawią dokumenty wymienione w rozdziale VI pkt 4, 9 i 10 SIWZ;
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.;
a) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 3 roboty budowlane odpowiadające swoim charakterem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z których wartość brutto co najmniej jednej nie była niższa od oferowanej przez Wykonawcę ceny brutto.
b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie: konstrukcyjno–budowlanym; instalacji i urządzeń wod.–kan., centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji; sieci i urządzeń wod.-kan.; instalacji elektrycznych; dróg i posiadającymi aktualne dokumenty potwierdzające ich przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawcy przedstawią dokumenty wymienione w rozdziale VI pkt 7 i 8 SIWZ.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawcy przedstawią dokumenty wymienione w rozdziale VI pkt 11 SIWZ.
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawcy przedstawią dokumenty wymienione w rozdziale VI pkt 2 i 3 SIWZ.
1.5 Zamawiający nakłada na Wykonawców obowiązek przeprowadzenia wizji lokalnej obiektu będącego przedmiotem przebudowy i zapoznania z dokumentacją projektową w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia
2.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.2 W przypadku, o którym mowa w pkt.2.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
2.3 Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt 2.1.
2.4 Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 2.1 została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która będzie zawierała co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2.5 Wykonawcy, o których mowa w pkt 2.1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy:
3.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt.1.1 do 1.4.
3.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;
3.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji;
3.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
4.1 jest niezgodną z ustawą;
4.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych;
4.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4.5 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
4.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny;
4.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; 4.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia - nie spełnia.
IX. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Wypełniony formularz ofertowy – na załączonym do SIWZ druku (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (wg Załącznika nr 1 do formularza ofertowego).
3. Oświadczenie wynikające z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, złożone na załączonym druku – wg Załącznika nr 2 do formularza ofertowego.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
6. Dokument ustanawiający pełnomocnika (dotyczy to podmiotów, które składają wspólną ofertę – także spółek cywilnych) – załączyć w przypadku występowania.
7. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 3-ech robót budowlany odpowiadających swoim charakterem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z których wartość brutto co najmniej jednej nie była niższa od oferowanej przez Wykonawcę ceny brutto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (listy referencyjne), że roboty te zostały należycie wykonane - wg Załącznika nr 3 do formularza ofertowego.
8. Wykaz wykwalifikowanej kadry technicznej, posiadającej uprawnienia budowlane w zakresie: konstrukcyjno – budowlanym; instalacji i urządzeń wod–kan, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji; sieci i urządzeń wod-kan; instalacji elektrycznych; dróg wraz z dokumentami potwierdzającymi zakres ich uprawnień oraz przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – w/g Załącznika nr 4 do formularza ofertowego.
9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
12. Dowód wpłaty/wniesienia wadium przetargowego.
13. Kosztorysy ofertowe.
14. Umowa lub umowa przedwstępna podmiotów biorących wspólny udział w postępowaniu (załączyć w przypadku występowania).
15. Dane dotyczące zakresu prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawców – wg Załącznika nr 5 do formularza ofertowego.
16. Zobowiązanie zawarcia ubezpieczenia odpowiedzialności materialnej i cywilnej z tytułu szkód powstałych w czasie wykonywania przedmiotu umowy – Załącznik nr 6 do formularza ofertowego.
17. Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej - wg Załącznika nr 9 do formularza ofertowego.
18. Oświadczenie o gotowości podpisania umowy – Załącznik nr 7 do formularza ofertowego.
19. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy – Załącznik nr 8 do formularza ofertowego.
PODMIOT ZAGRANICZNY
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty stosownie do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U. Nr 87 poz. 605 z 2006r.).
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
X. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
1.1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium, wniesionym na cały okres związania ofertą, w wysokości: 80 000 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wniesione, zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy, w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy NORDEA BP S.A. O/Elbląg 50 1440 1039 0000 0000 0994 3145. Wadium musi być wniesione w terminie składania ofert, tj. do dnia 28.08.2009 r., do godz. 11:00. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym powyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
1.1.1 Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium na rachunek bankowy Zamawiającego lub potwierdzoną jego kopię lub dokument (w oryginale) potwierdzający wniesienie wadium w formach wymienionych w pkt.1.1 b – e.
1.1.2 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania z ofertą Dokument, o którym mowa w pkt. 1.1.2 winien zawierać zobowiązania gwaranta do bezwarunkowej zapłaty wadium Zamawiającemu w następujących przypadkach:
- Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw.
1.2 Zwrot wadium przetargowego
Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 – 4a Ustawy.
1.3 Sytuacje skutkujące przepadkiem wadium na rzecz Zamawiającego.
1.3.1 Zamawiający zatrzymuje wadium, zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy, wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
1.3.2 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
XI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
C - cena – 100 %.
XII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 28.08.2009 r. do godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w ELBLĄGU
ul. Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
Pokój nr 14 (SEKRETARIAT – I piętro)
XIII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 28.08.2009 r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w ELBLĄGU
ul. Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
Pokój nr 14 - Sala konferencyjna
XIV. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XVI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XVII. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 268204 - 2009 dnia 06.08.2009.
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
« powrót do poprzedniej strony