ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-05-21 11:06:53 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

                                                                                Elbląg, 20.05.2009 r.
NO-ZP-3/2009
OFERENCI
wszyscy
W związku z pytaniami dotyczącymi wszczętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliwa, nr sprawy NO-ZP-3/2009, Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu poniżej przedstawia te pytania i udziela odpowiedzi:
1. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość modyfikacji zapisów załączonego do SIWZ projektu Umowy:
• w §3 pkt1 – w zdaniu drugim wskazanego paragrafu proponujemy dodać zapis o możliwości zmiany załącznika do Umowy (stanowiący wykaz stacji paliw), przy czym zmiana ta nie będzie powodowała potrzeby aneksowania Umowy i wyłączy nienależyte wykonanie Umowy (§10 pkt3 podp.3 wzoru Umowy). Informujemy, że stacje paliw z uwagi na dostosowanie ich standardów do wymogów unijnych przechodzą ciągłe modernizacje, zatem liczba jest ruchoma;
Odp.: Zamawiający dopuszcza proponowaną zmianę.
• w §3 pkt5 i 6 Wykonawca ma zagwarantować Zamawiającemu całodobowy zakup paliw w stacjach paliw Wykonawcy na terenie kraju. Pytamy zatem, czy Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada 90% stacji całodobowych w kraju w stosunku do wszystkich posiadanych, pozostałe stacje pracują w szacunkowych godz. 6:00-20:00/7:00-17:00 (niedziele i święta)? Jeżeli tak to prosimy o doprecyzowanie zapisów;
Odp.: Zamawiający w SIWZ w rozdz. V, ust.1, pkt1.2 nie wymaga posiadania w 100% całodobowych stacji paliw. W związku z powyższym nie ma powodu zmiany zapisów Umowy.
• modyfikacja zapisu §4 pkt1 – proponujemy słowo „bezpłatnie” zastąpić zwrotem: „w ramach otrzymanego wynagrodzenia”. Przy czym informujemy, że w przypadku nowych kart flotowych oraz kolejnych, wydanych na nowe numery rejestracyjne lub nowego użytkownika, wymienianych w trakcie funkcjonowania Umowy na wniosek Zamawiającego – opłata wynosiłaby 0 zł netto, czyli opłata w ramach otrzymanego wynagrodzenia, natomiast w przypadku karty zamiennej (duplikaty – zmiana danych na karcie, zagubienie, zniszczenie, zablokowanie pinem) – za opłatą (10 zł netto), a przy karcie z nadrukiem logo Zamawiającego – za opłatą (30 zł netto), w przypadku akceptacji Zamawiającego prosimy o doprecyzowanie w Umowie;
Odp.: Zamawiający nie dopuszcza proponowanej zmiany.
• doprecyzowanie zapisów §4 pkt2, 3 i 7 – proponujemy: (…) 10 dni roboczych od dnia (…);
Odp.: Zamawiający dopuszcza proponowaną zmianę.
• doprecyzowanie zapisów §4 pkt5 – proponujemy: (…) 7 dni roboczych od dnia (…);
Odp.: Zamawiający dopuszcza proponowaną zmianę.
informujemy, że na kartach flotowych będą zakodowane informacje jakie wskazał Zamawiający w §4 pkt4, ale uwidocznione dane bez rodzaju paliw, czy taką możliwość akceptuje Zamawiający;
Odp.: Zamawiający akceptuje w/w zmianę.
• modyfikacja zapisu §5 pkt3 – usunięcie słów: „niezwłocznie po odebraniu telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu”, w zamian za dodanie po słowie „karty” zwrotu: „Zamawiający będzie korzystał z kart rezerwowych, jakie Wykonawca wyda Zamawiającemu po podpisaniu Umowy”. Informujemy, że istnieje możliwość wydania wg prośby Zamawiającego dodatkowych kart rezerwowych, z których to Zamawiający będzie korzystał w sytuacji zgubienia, zniszczenia lub kradzieży karty (lub korzystając z PORTALA Zamawiający sam niezwłocznie zamówi karty – w przypadku tradycyjnej drogi zamawiania kart obowiązuje 10 dni roboczych na wydanie kart od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku);
Odp.: Zamawiający nie dopuszcza zmian. Zamawiający nie widzi konieczności zmiany zapisu §5 pkt3, ponieważ pkt4 §5 dokładnie precyzuje sposób postępowania w przypadku zagubienia, kradzieży lub zniszczenia karty, aż do momentu dostarczenia nowej karty.
• modyfikacja §10 pkt2 – po słowie Zamawiającemu zwrotu: „drugiej stronie”;
Odp.: Zamawiający dokona zmiany w §10 pkt2 Umowy. Nowe brzmienie w/w paragrafu Umowy: „W przypadku 2-krotnego niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego, każdej ze stron przysługuje prawo do natychmiastowego odstąpienia od umowy bez okresu wypowiedzenia.
2. Czy w projekcie Umowy Zamawiający dopuszcza uwzględnienie zapisów mówiących o tym, że strony kontaktu są czynnymi lub zwolnionymi podatnikami podatku od towarów i usług (VAT) wraz z uwzględnieniem numeru NIP stron, a także zapisu mówiącego o regulaminie używania kart paliwowych danego Wykonawcy, (regulamin załączony byłby wówczas do oferty)?
Odp.: Zamawiający nie dopuszcza proponowanych zmian. Zasady używania kart flotowych zawarte są w §3-§5 Umowy.
Zmodyfikowany Załącznik nr 5 do SIWZ - Umowa.
 
 
NO-ZP-3/2009
                                                                                     Elbląg 20.05.2009 r.
OFERENCI
wszyscy
 
               Modyfikacja treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W wyniku rozpatrzenia wniesionych do Zamawiającego pytań dotyczących postanowień Załącznika nr 5 do SIWZ UMOWA (wzór) na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), Zamawiający dokonuje zmiany w Załączniku nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliwa. (Nr sprawy: NO-ZP-3/2009).
Nowa treść Załącznika nr 5 do SIWZ stanowi załącznik do niniejszego pisma.
Otrzymują
- Oferenci
- strona internetowa Zamawiającego
« powrót do poprzedniej strony