ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-04-14 09:17:57 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

NO – ZP-2/2009
                                                                                    Elbląg dnia 14.04.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: NO-ZP- 2/2009
DOSTAWA PALIWA
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w Elblągu
Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
od 7;00 do 15;00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.elblag.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w WORD w Elblągu ul. Skrzydlata 1, w pokoju nr 16.
IV. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa, sukcesywna sprzedaż (dostawa) paliw silnikowych - benzyn bezołowiowych (Pb 95), oleju napędowego, skroplonego gazu ropopochodnego - LPG na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu na terenie całego kraju, w następujących ilościach:
• benzyna Pb 95 w ilości 90.000 litrów
• olej napędowy w ilości 8.000 litrów
• LPG w ilości 6.000 litrów
Paliwo powinno odpowiadać wymaganym normom, określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008 r. (Dz. U. Nr 221, poz. 1441).
Kod CPV
09000000-3 - produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09132100-4 - benzyna bezołowiowa
09134100-8 - olej napędowy
09133000-0 – skroplony gaz ropopochodny (LPG)
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VI. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Termin wykonania całości zamówienia: 36 miesięcy
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2006 nr 89, poz. 625 z późn. zm.);
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
a) dysponują co najmniej 200 stacjami paliw na terenie kraju – w tym co najmniej jedną stacją na terenie Elbląga, nie dalej niż 5 km od siedziby Zamawiającego,
b) posiadają całodobowe stacje paliw;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i udzielić zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt.1.
4) Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w pkt. 1 została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która będzie zawierała co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
5) Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
3.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
3.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
3.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
3.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
3.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
4.1 jest niezgodną z ustawą
4.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
4.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
4.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
4.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
4.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia-niespełnia.
IX. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z OFERTĄ stanowiącą (załącznik nr 1) oraz formularzem cenowym stanowiącym (załącznik nr 2) do SIWZ należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia :
1. oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3),
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
3. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
4. Aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.);
5. dokument ustanawiający pełnomocnika (dotyczy to podmiotów, które składają wspólną ofertę – także spółek cywilnych ( załącznik nr 4).
PODMIOT ZAGRANICZNY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty stosownie do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U. Nr 87 poz.605 z 2006r.).
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
X. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
XI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
C - cena – 100 %.
XII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 5.05.2009 r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w ELBLĄGU
ul. Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
Pokój nr 14 (SEKRETARIAT – I piętro)
XIII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 5.05.2009 r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w ELBLĄGU
ul. Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
Pokój nr 14 - Sala konferencyjna
XIV. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 102454 - 2009 dnia 14.04.2009.
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
« powrót do poprzedniej strony