ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-03-18 09:32:12 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

 

                                                                                                                 Elbląg dnia 6.04.2009 r.
NO-ZP-1/2009
OFERENCI
wszyscy
W związku z pytaniami dotyczącymi wszczętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliwa nr sprawy NO-ZP-1/2009 Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu poniżej przedstawia te pytania i udziela odpowiedzi :
1. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość modyfikacji zapisów załączonego do SIWZ projektu umowy:
w §2 pkt 4 - czy Zamawiający może określić procentowy próg niezrealizowania Umowy?
Zamawiający nie może określić procentowego progu niezrealizowania Umowy.
w §3 pkt 1 - proponujemy słowo „dostaw "zamienić słowem .zakupów" . Natomiast w zdaniu drugim wskazanego paragrafu proponujemy dodać zapis o możliwości zmiany załącznika do umowy (stanowiący wykaz stacji paliw), przy czym zmiana ta nie będzie powodowała potrzeby aneksowania Umowy, informujemy, że stacje paliw z uwagi na dostosowanie ich standardów do wymogów unijnych przechodzą ciągłe modernizacje, zatem liczba jest ruchoma;
w § 3 pkt 6 Wykonawca ma zagwarantować Zamawiającemu całodobowy zakup paliw w stacjach paliw Wykonawcy na terenie kraju. Pytamy zatem, czy Zamawiający uzna yj warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada 90% stacji całodobowych w kraju w stosunku do wszystkich posiadanych? Jeżeli tak to prosimy o doprecyzowanie zapisu;
modyfikacja zapisu §3 pkt 7 - dodanie zapisu, po słowie „kierowców" słów: "w granicach limitów ustalonych na karcie flotowej";
modyfikacja zapisu §3 pkt 8 - każdorazowo kierowca będzie otrzymywał wydruk z Terminalu (dowód wydania) albo pokwitowanie (dowód zastępczy), który potwierdzi własnoręcznym podpisem;
modyfikacja zapisu §3 pkt 9 dowód dokonania transakcji bezgotówkowej, o którym owa w pkt8 , będzie zawierał datę (...), numer karty (...) i ilość zatankowanego pa!iw -informujemy, że nie ma podawanego nazwiska kierowcy;
modyfikacja zapisu §4 pkt 1 - proponujemy słowo „bezpłatnie" zastąpić zwrotem: „w ramach otrzymanego wynagrodzenia", Przy czym intormyiemy, że - ..przypadku nowych kart flotowych oraz kolejnych, wydawanych na nowe numery rejestracyjne lub nowego użytkownika, wymienianych w trakcie funkcjonowania umowy na wniosek Zamawiającego - opłata wynosiłaby O zł netto, czyli opłata w ramach otrzymanego wynagrodzenia, natomiast w przypadku karty zamiennej (duplikaty - zmiana danych na karcie, zagubienie, zniszczenie, zablokowanie pinem) - za opłatą (10 zł netto), a przy karcie z nadrukiem logo Zamawiającego - za opłatą (30 zł netto), w przypadku akceptacji zamawiającego prosimy o doprecyzowanie w Umowie;
usunięcie zapisów §4 pkt 2,3 i 7 w zamian za umożliwienie dostępu do Portalu Flotowego, za pośrednictwem którego, przy Indywidualnym przekazaniu loginu i hasła Zamawiający zarządza zamawianiem kart, co usprawni proces ich wydawania. Informujemy, że według Ogólnych Warunków Sprzedaży i Używania Kart Flotowych karty wydawane są w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania wniosku;
informujemy na kartach flotowych będą zakodowane informacje jakie wskazał Zamawiający w § 4 pkt 4, ale uwidocznione dane bez rodzaju paliw i pełnej nazwy firmy, nazwa ograniczy się do 23 znaków, czy taką możliwość akceptuje Zamawiający, jeżeli tak to proszę o doprecyzowanie zapisu;
modyfikacja zapisu §5 pkt 2 -(...) Wykonawca po przyjęciu wniosku (telefoniczny fakt zgłoszenia zastrzeżenia karty należy niezwłocznie potwierdzić faksem) o zastrzeżeniuKarty Flotowej, dokonuje niezwłocznego zablokowania karty;
modyfikacja zapisu §5 pkt3 - usuniecie słów: "niezwłocznie po odebraniu telefonicznego zgłoszenia od zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu", informujemy, że istnieje możliwość wydania wg prośby Zamawiającego dodatkowych kart rezerwowych, z których to Zamawiający będzie korzystał w sytuacji zgubienia, zniszczenia lub kradzieży karty;
usunięcie § 5 pkt 4, wg możliwości wydania po podpisaniu umowy kart rezerwowych, z których to Zamawiający będzie korzystał w sytuacji zgubienia, zniszczenia lub kradzieży karty;
modyfikacja zapisu § 7 pkt 3 - proponujemy „{...) rozliczane następujących okresach rozliczeniowych: l - za okres rozliczeniowy od (...), II – za okres rozliczeniowy od (...),
modyfikacja zapisu §7 pkt 4 - raport transakcji nie zawiera adresów stacji, zawiera numery stacji. Informujemy, że na Państwa prośbę prześlemy., w formie elektronicznej aktualny na czas zgłoszenia, wykaz stacji paliw;
modyfikacja zapisu §7 pkt 5 - w przypadku Wykonawców nie mających możliwości rozliczania faktur w terminie od otrzymania ich przez Klienta, zamawiający dopuszcza możliwość płatności liczonego u Wykonawcy w ciągu 21 dni, ale od daty wystawienia faktury, jeżeli tak prosimy o doprecyzowanie,
modyfikacja zapisu §8 pkt 2 - proponuje w przypadku uzasadnionego podejrzenia co do Jakości paliwa (zgłoszonego pisemnie, w formie reklamacji na stacji paliw Wykonawcy) przeprowadzone zostaną dodatkowe badania materiału pędnego w / niezależnym laboratorium na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapłaci za taką analizę tylko w przypadku, gdy wątpliwości Zamawiającego zostaną potwierdzone;
postanowienia umowne wprowadzają obowiązek zapłaty kar umownych przez Wykonawcę (§ 9 pkt 1), Według opinii Wykonawcy, w przypadku kiedy Umowa kreuje faktycznie jednostronne zobowiązanie dla Wykonawcy do realizacji Umowy, wprowadzanie dodatkowego obowiązku dla Wykonawcy -- zapłaty kar umownych, zwiększają niesymetryczność Umowy w zakresie praw i obowiązków Stron. Proponuję: W przypadku odstąpienia Wykonawcy od umowy z przyczyn leżących po jego stronie, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% kwoty całkowitego wynagrodzenia określonego w § 6 pkt 1 Urnowy, W przypadku odstąpienia Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po jego stronie, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 5% kwoty całkowitego wynagrodzenia określonego w § 6 pkt 1 Umowy;
modyfikacja §9 pkt 2 dochodzenia kar umownych - modyfikacja słowa „Zamawiający" na .Strony' oraz słowa „Wykonawcę" na „druga ze Stron";
modyfikacja §9 pkt 3 - proponujemy: „(...} za zrealizowane do dnia odstąpienia zakupy paliw";
modyfikacja §10 pkt 1 podpunkt drugi - proponujemy dodanie po słowie wypowiedzenia dodać :" ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego";
modyfikacja §10 pkt 2 po słowie Wykonawcę dodać słowo: „lub", natomiast po słowie Zamawiającemu zwrotu :"drugiej stronie".
2. Czy w projekcie urnowy Zamawiający dopuszcza uwzględnienie zapisów mówiących o tym, że strony kontraktu są czynnymi lub zwolnionymi podatnikami podatku od towarów i usług (VAT) wraz z uwzględnieniem numeru NIP stron, a także zapisu mówiącego o regulaminie używania kart paliwowych danego Wykonawcy, (regulamin załączony byłby wówczas do oferty}?
ZAMAWIAJĄCY NIE WYRAŻA ZGODY NA PROPONOWANE MODYFIKACJE I ZMIANY.
 
 
                                                                                             Elbląg dnia 23.04.2009 r.

NO-ZP-1/2009
OFERENCI
wszyscy
           W związku z pytaniami dotyczącymi wszczętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliwa nr sprawy NO-ZP-1/2009 Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu poniżej przedstawia te pytania i udziela odpowiedz:
Pytanie 1: Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę § 5 ust. 4 projektu umowy na „ w okresie od telefonicznego zgłoszenia zagubienia, kradzieży lub zniszczenia karty, aż do momentu dostarczenia nowej karty Zamawiający będzie się posługiwał zastępczą kartą paliwową wydaną na Zamawiającego i zawierającą jedynie nazwę Zamawiającego (karta na okaziciela) na zasadach określonych w § 4 ust. 1-6 umowy”?
Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wyraża zgodę na proponowana zmianę.
Pytanie 2: Czy Zamawiający wyrazi zgodę na możliwość zaoferowania przez Wykonawcę upustu wyrażonego w zł/litr?
Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wyraża zgodę na proponowaną formę upustu tj. zł/litr.
Pytanie 3 Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę § 7 ust. 5 projektu umowy na „Za przedmiot umowy Zamawiający zapłaci przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturze, w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury VAT” ?
Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę projektu umowy.
Zmiany, na które Zamawiający wyraził zgodę zostały zamieszczone w Modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Modyfikacja dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego.
Otrzymują do wiadomości:
- wszyscy potencjalni oferenci, którzy pobrali SIWZ
 
 
NO-ZP-1/2009
                                                                                                 Elbląg 23.03.2009 r.
OFERENCI
wszyscy
Modyfikacja treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W wyniku rozpatrzenia wniesionych do Zamawiającego pytań dotyczących postanowień Załącznika nr 5 do SIWZ UMOWA (wzór) na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), Zamawiający dokonuje zmiany w Załączniku nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliwa. (Nr sprawy: NO-ZP-1/2009).
1. W treści załącznika Nr 5 do SIWZ Zamawiający dokonuje modyfikacji w ten sposób, że :
- zmienia dotychczasową treść § 5 ust. 4, która otrzymuje brzmienie:
„W okresie od telefonicznego zgłoszenia zagubienia, kradzieży lub zniszczenia karty, aż do momentu dostarczenia nowej karty:
• Wykonawca umożliwi bezgotówkowe pobieranie paliwa wydając zastępczy dowód dokonanej transakcji bez użycia karty. Z chwilą wydania nowej karty Wykonawca obciąży konto nowowydanej karty o kwoty zawarte na zastępczych dowodach.
lub
• Zamawiający otrzyma i będzie posługiwał się zastępczą kartą paliwową wydaną na Zamawiającego i zawierającą jedynie nazwę Zamawiającego (karta na okaziciela) na zasadach określonych w § 4 ust. 1-6 umowy”.
- zmienia dotychczasową treść § 6 ust. 1, która otrzymuje brzmienie:
„Z tytułu realizacji niniejszej umowy wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w maksymalnej, łącznej wysokości …………………………… zł brutto, z uwzględnieniem oferowanego upustu dla poszczególnych rodzajów paliw, w wysokości:
 ……………..zł/l dla benzyny Pb 95
 ……………..zł/l dla oleju napędowego
 ……………. zł/l dla LPG
Pozostałe zapisy umowy nie ulegają zmianie.
2. Zmienia się treść Załącznika nr 2 do SIWZ FORMULARZ SPECYFIKACJI CENOWEJ nowa treść Załącznika stanowi Załącznik do niniejszej modyfikacji.
Otrzymują
- Oferenci
- strona internetowa Zamawiającego
 
                                                                         Załącznik Nr 2 do SIWZ
...............................................
/ pieczęć nagłówkowa Wykonawcy/
FORMULARZ SPECYFIKACJI CENOWEJ
Do formularza ofertowego w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu.
Lp.Rodzaj paliwa cena jednostkowa netto za 1l przed upustem Upust cenowy w zł/l cena jednostkowa netto za 1l po upuście Maksymalna szacunkowa ilość litrów paliwa Wartość netto po upuście VATWartość brutto po upuście
%
1.Benzyna bezołowiowa Pb 9590.000 
2.Olej napędowy 8.000 
3.Skroplony gaz ropopochodny LPG  6.000
Razem …….
         
1) Cena jednostkowa netto za 1 l paliwa przed upustem oznacza, że wykonawca wpisuje ceny netto każdego z zamawianych rodzajów paliwa, obowiązujące na dzień 31.03.2008 r. na stacji benzynowej wykonawcy, położonej najbliżej siedziby Zamawiającego bez upustu, który zamierza zaproponować.
2) Cena jednostkowa netto za 1 l paliwa danego rodzaju przed upustem stanowi podstawę ustalenia ceny w dniu składania ofert i może ulec procentowej zmianie ( obniżeniu lub wzrostowi) w trakcie trwania umowy.
3) Ceny podane w ofercie powinny być wyrażone w złotych polskich z dokładnością do jednego grosza ( dwóch miejsc po przecinku).
4) Wartość upustu wskazanego w formularzu specyfikacji cenowej będzie obowiązywała przez cały okres trwania umowy.
5) Maksymalna szacunkowa ilość litrów paliwa oznacza maksymalną ilość litrów, jaką Zamawiający spodziewa się zakupić w trakcie realizacji umowy. Ilość paliwa jaką Zamawiający zamierza kupić zależeć będzie od sukcesywnie zgłaszanego zapotrzebowania, stosownie do potrzeb Zamawiającego i może być niższa od wskazanej na formularzu specyfikacji cenowej.
6) W cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego.
7) Wymagane jest wypełnienie każdego wiersza formularza.
8) Wypełnienie formularza w sposób niezgodny z SIWZ będzie oznaczać, że oferta jest nie zgodna z SIWZ i podlega odrzuceniu.
 ............................................                                  ........................................................
/miejscowość, data /                                                     / pieczęcie i podpisy osób
                                                                         upoważnionych do reprezentowania firmy/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
NO – ZP-1/2009
                                                                                                 Elbląg dnia 18.03.2009 r.
                                                  OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: NO-ZP- 1/2009
DOSTAWA PALIWA
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w Elblągu
Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
od 7;00 do 15;00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.elblag.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w WORD w Elblągu ul. Skrzydlata 1, w pokoju nr 16.
IV. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa, sukcesywna sprzedaż (dostawa) paliw silnikowych - benzyn bezołowiowych (Pb 95), oleju napędowego, skroplonego gazu ropopochodnego - LPG na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu na terenie całego kraju, w następujących ilościach:
• benzyna Pb 95 w ilości 90.000 litrów
• olej napędowy w ilości 8.000 litrów
• LPG w ilości 6.000 litrów
Paliwo powinno odpowiadać wymaganym normom, określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008 r. (Dz. U. Nr 221, poz. 1441).
Kod CPV
09000000-3 - produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09132100-4 - benzyna bezołowiowa
09134100-8 - olej napędowy
09133000-0 – skroplony gaz ropopochodny (LPG)
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VI. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Termin wykonania całości zamówienia:
36 miesięcy
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2006 nr 89, poz. 625 z późn. zm.);
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) dysponują co najmniej 200 stacjami paliw na terenie kraju – w tym co najmniej jedną stacją na terenie Elbląga, nie dalej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, b) posiadają całodobowe stacje paliw;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i udzielić zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt.1.
4) Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w pkt. 1 została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która będzie zawierała co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
5) Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
3.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
3.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
3.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
3.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
3.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
4.1 jest niezgodną z ustawą
4.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
4.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
4.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
4.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia-niespełnia.
IX. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z OFERTĄ stanowiącą (załącznik nr 1) oraz formularzem cenowym stanowiącym (załącznik nr 2) do SIWZ należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia :
1. oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3),
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
3. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
4. Aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.);
5. dokument ustanawiający pełnomocnika (dotyczy to podmiotów, które składają wspólną ofertę – także spółek cywilnych ( załącznik nr 4).
PODMIOT ZAGRANICZNY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty stosownie do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U. Nr 87 poz.605 z 2006r.).
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
X. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
XI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
C - cena – 100 %.
XII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 7.04.2009 r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w ELBLĄGU
ul. Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
Pokój nr 14 (SEKRETARIAT – I piętro)
XIII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 7.04.2009 r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w ELBLĄGU
ul. Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
Pokój nr 14 - Sala konferencyjna
XIV. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 66594 - 2009 dnia 18.03.2009 r.
                                                                                ____________________________________
                                                                                      Kierownik Zamawiającego
« powrót do poprzedniej strony