ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-08-08 14:52:42 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

NO - 9/2008
Elbląg dnia 8.08.2008 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: NO 9/2008

DOSTAWA, MONTAŻ, URUCHOMIENIE I KONSERWACJA (w okresie gwarancji) SYSTEMU NADZORU WIZYJNEGO-CCTV w budynku administracyjno-szkoleniowym Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r.
Nr 223, poz. 1655) WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa i adres zamawiającego:
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w Elblągu

Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
www.word.elblag.pl.

od 7;00 do 15;00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.word.elblag.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w WORD w Elblągu ul. Skrzydlata 1, w pokoju nr 15.

IV. Przedmiotem zamówienia jest:

DOSTAWA, MONTAŻ, URUCHOMIENIE I KONSERWACJA (w okresie gwarancji) SYSTEMU NADZORU WIZYJNEGO-CCTV w budynku administracyjno-szkoleniowym Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu.

Kod CPV 32235000-9 systemy nadzoru w obwodzie zamkniętym

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VI. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VII. Termin wykonania całości zamówienia: 1-miesiąc od daty podpisania umowy.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełnienia tych warunków
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych:
1) Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym
zamówieniem.
2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5) Wykonawca wykonał 3 zamówienia, w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem
wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o zakresie rzeczowym
zbliżonym do przedmiotu zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż cena
zawarta w ofercie.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ – zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Zamawiający w trakcie ww. oceny będzie brał pod uwagę dokumenty i oświadczenia, których wymagał w SIWZ na potwierdzenie spełnienia podstawowych warunków.
Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:
1). Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.
2). Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
3). Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
4). Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
A. Niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
B. Jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
C. Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
D. Wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
E. Zawierającą błędy lub omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.
F. Nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
IX. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu


1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu ( w przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców),
2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do oferty.
4) wykaz wykonanych 3-ch zamówień, w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem
wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o zakresie rzeczowym
zbliżonym do przedmiotu zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż cena zawarta
w ofercie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania wraz z dokumentami
potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Wzór wykazu – załącznik nr 4 do oferty.
2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z
Wykonawców składa oświadczenie w zakresie spełnienia warunku udziału w
postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
– załącznik nr 3 do oferty.

3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1), 20, 3) składa dokumenty wystawione w terminie i formie określonej w § 2 ust. 1, 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te maja być składane.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę.

IX. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

CENA – 100%

XI. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2.09.2008 r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w ELBLĄGU
ul. Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
Pokój nr 14

XII. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2.09.2008 o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego.

WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w ELBLĄGU
ul. Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
Pokój nr 14 - Sala konferencyjna


XIII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie
prowadzona aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

XV. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod
Nr 185884-2008 dnia 8.08.2008 r.


____________________________________
Kierownik Zamawiającego

« powrót do poprzedniej strony