Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Szczegóły informacji

Plac Manewrowy

Informacja ogłoszona dnia 2013-03-13 13:09:26 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Plac Manewrowy

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Elbląg: Modernizacja placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami.
Numer ogłoszenia: 100756 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu , ul. Skrzydlata 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2370554, faks 055 2370558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami - ETAP I, obejmująca: a) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych obejmujących: - roboty drogowe - I ETAP - obejmujący ok. 3000 m 2 ogólnej powierzchni placu (na planie sytuacyjnym I ETAPU obszar oznaczony kratką niebieską) . Szczegółowy zakres tych robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 1 do SIWZ. - roboty odwodnieniowe - I ETAP - sieć kanalizacji deszczowej d= 200 od studni D2i do studni D2 wraz z przkanalikami (4 sztuki) - ok. 90 mb., 2 wpusty deszczowe Kr1 i Kr2 oraz odwodnienie liniowe kl I, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ, - roboty elektryczne - wymiana 2-ch słupów oświetleniowych, wysięgniki i oprawy z odzysku. Szczegółowy zakres tych robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 3 do SIWZ, b) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 1 egz. oraz na nośniku CD, c) Oferta cenowa w ramach kosztów pośrednich powinna uwzględnić: koszty związane z urządzeniem placu budowy, przeprowadzeniem wymaganych pomiarów, prób, badań końcowych materiałów, opracowaniem dokumentacji powykonawczej, a także wszelkie utrudnienia związane z realizacją robót w obiekcie czynnym. Roboty należy prowadzić sukcesywnie, etapami, w sposób umożliwiający inwestorowi użytkowanie pozostałej części placu oraz prawidłowe funkcjonowanie Ośrodka. Załączone przedmiary stanowią jedynie materiał pomocniczy do opracowania oferty. d) Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się realizować zadanie zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, Prawem Budowlanym, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. 2)Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania, stanowiącego przedmiot niniejszej umowy. 3)Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnych materiałów. 4)Wykonawca zobowiązuje się stosować do prac budowlanych materiały budowlane posiadające wymagane, ustawą Prawo budowlane, certyfikaty, deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną lub inne wyroby budowlane dopuszczone do obrotu, zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 5)Wykonawca przed wbudowaniem dostarczy Zamawiającemu wymagane ustawą Prawo budowlane certyfikaty, deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na mające być wbudowane materiały budowlane. 6)Zamawiający w każdym czasie może poddać materiały zastosowane przez Wykonawcę badaniom w określonym przez siebie miejscu. 3. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej placu manewrowego. W celu dokonania wizji lokalnej Wykonawca powinien zwrócić się do Zamawiającego o ustalenie terminu w jakim może udostępnić teren budowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.00-1, 45.23.24.10-9, 45.31.61.10-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 13 000,00 zł. słownie: trzynaście tysięcy złotych 00 / 100, 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 50 1440 1039 0000 0000 0994 3145 - podając nazwę i numer postępowania przetargowego. Wadium musi być wniesione w terminie składania ofert, tj. do dnia 28.03.2013 r. do godz.10:00 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym powyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dowodu wniesienia wadium wraz z ofertą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
   Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy 
             prawa nakładają obowiązek ich posiadania
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·         Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania. - potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest złożenie oświadczenia wymienionego w pkt 6.1, 1) SIWZ.
 III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·         Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1-ej roboty budowlanej, której przedmiotem było wykonanie robót budowlanych polegających na robotach drogowych o nawierzchni bitumicznej o powierzchni minimum 3000 m2 i wartości nie mniejszej niż 500 000,- zł, - potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest złożenie wykazu robót wymienionego w pkt 6.1, 2) SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·         Zamawiający nie wymaga potwierdzenia spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·         Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia. Osoby wyznaczone do kierowania robotami w poszczególnych branżach muszą posiadać wymagane uprawnienia i doświadczenie w kierowaniu robotami w swojej branży oraz być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa tj. a. Kierownik budowy musi posiadać: -minimum 2 letnie doświadczenie jako kierownik budowy, -wymagane uprawnienia o specjalności drogowej, -aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa b. Kierownik robót drogowych musi posiadać: -minimum 2 letnie doświadczenie jako kierownik robót, -wymagane uprawnienia o specjalności drogowej, -aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. d. Kierownik robót sanitarnych musi posiadać: -minimum 2 letnie doświadczenie jako kierownik robót sanitarnych, -wymagane uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, - aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. e. Kierownik robót elektrycznych musi posiadać: -minimum 2 letnie doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych, -wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, -aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Uwaga : Powyższe funkcje mogą być łączone ( np. funkcję kierownika budowy i kierownika robót drogowych może pełnić ta sama osoba ) Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008, nr 63, poz. 394). - potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest złożenie wykazu osób wymienionego w pkt 6.1, 3) i 4) SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·         Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)w szczególności Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000 zł brutto. - potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest złożenie dokumentu wymienionego w pkt 6.1, 5) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
           ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 2)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 11 do SIWZ, 3)Kosztorysy ofertowe - sporządzone na zasadach określonych w pkt 12.3 SIWZ. 4)Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym z wykorzystaniem wzoru-Załącznik nr 11 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu, ul. Skrzydlata 1, 82-300 Elbląg pokój nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu,
ul. Skrzydlata 1, 82-300 Elbląg pokój nr 14 I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
DYREKTOR WORD
 
Zbigniew Lichuszewski
 

Załączniki

  • z4 (DOC, 46 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 13:33:29 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • siwz (DOC, 304.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 13:36:16 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z5 (DOC, 30.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 13:37:32 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z6 (DOC, 31 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 13:37:25 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z7 (DOC, 33 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 13:38:11 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z8 (DOC, 32.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 13:38:47 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z9 (DOC, 29 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 13:39:25 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z10 (DOC, 25.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 13:40:09 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z11 (DOC, 26.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 13:40:52 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z12 (DOC, 357.9 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 13:41:26 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z1pdf1 (PDF, 3.5 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 13:42:15 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z1pdf2 (PDF, 1.8 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 14:13:46 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z1pdf3 (PDF, 23.1 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 14:15:25 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z1f4 (PDF, 2.4 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 14:26:36 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z1f5 (PDF, 6 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 14:27:27 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z3f1 (PDF, 3.3 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 14:35:12 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z3f2 (PDF, 61.7 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 14:35:52 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z3f3 (PDF, 56.2 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 14:36:32 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z2f1 (PDF, 39.1 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 14:38:26 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z2f2 (PDF, 39.1 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 14:47:43 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z2f3 (PDF, 1.1 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 14:51:00 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z2f4 (PDF, 104.6 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 14:50:54 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z2f5 (PDF, 91.8 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-13 14:50:48 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-13
  • z2f6 (7Z, 4.4 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2013-03-14 07:05:53 | Data wytworzenia informacji: 2013-03-14

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
B.Łupaczewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-03-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
B.Łupaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-03-13 13:08:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Waldemar Dziurdź
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-03-13 13:09:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Waldemar Dziurdź
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-03-28 14:02:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5071 raz(y)