Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Szczegóły informacji

ubezpieczenia2012

Informacja ogłoszona dnia 2012-10-05 12:33:18 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Ubezpieczenia 2012r

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Elbląg: Usługi ubezpieczeniowe mienia i prowadzonej działalności dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 383662 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu , ul. Skrzydlata 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2370554, faks 055 2370558.
·                       Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ubezpieczeniowe mienia i prowadzonej działalności dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia i prowadzonej działalności Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu tj: 1.Mienie: a)ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, b)ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, c)ubezpieczenie szyb, d)ubezpieczenie sprzętu elektronicznego. 2.Dobrowolne ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia,. 3.Pojazdy: a)ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych za szkody powstałe z ruchem tych pojazdów, b) ubezpieczenie autocasco. 4.Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów. 5.Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kursantów podnoszących kwalifikacje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: - Załączniku nr 1, - w Załącznikach 5-11 do SIWZ. dostepny na stronie internetowej www.word.elblag.pl.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 22.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
·                       Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·                  III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                               Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 4) SIWZ; b)posiadanie zezwolenia organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wymagane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (j.t. Dz. U. z 2010 r., Nr 11, poz. 66 z późn. zm.).
·                  III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                               Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 4) SIWZ;
·                  III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                               Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 4) SIWZ;
·                  III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                               Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 4) SIWZ;
·                  III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                               Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 4) SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·                  III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·                       koncesję, zezwolenie lub licencję
·                  III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·                       oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·                       aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·                  III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·                       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                       nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                       nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 2)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ. 4)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 12 SIWZ. 5)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 13 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
·                       1 - Cena - 80
·                       2 - zakres i jakość proponowanej ochrony ubezpieczeniowej - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu, 82-300 Elbląg ul. Skrzydlata 1, pokój nr 16..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu, 82-300 Elblag ul. Skrzydlata 1, pokój nr 14, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
          Dyrektor
 
Zbigniew Lichuszewski

Odpowiedzi na pytania w sprawie: Ubezpieczenia 2012 Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu

Elbląg, 15.10.2012 r.
NO-ZP-2/2012
 
 
 
 
OFERENCI
wszyscy
 
 
 
              W związku z zapytaniami dotyczącymi wszczętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Usługi ubezpieczeniowe mienia i prowadzonej działalności dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego            w Elblągu, nr sprawy: NO-ZP-2/2012 Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu poniżej przedstawia te pytanie i udziela odpowiedzi:
 
1.       Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku p. 2
     Proszę o podanie limitu kosztów naprawy zabezpieczeń.
     Proponujemy zapis wg OWU „… nie więcej niż 10% łącznej sumy ubezpieczenia mienia objętego  
     ochroną od kradzieży z włamaniem i rabunku, znajdującego się w lokalu, w którym nastąpiła
     szkoda”
     Odp.: Zapis załącznika nr 1 do SIWZ w opisie działu 2 stanowi, iż „Należne odszkodowanie za szkody kradzieżowe wypłacane jest zgodnie z klauzulą likwidacyjną i automatycznie zwiększane jest o koszty naprawy wszelkich elementów zabezpieczających uszkodzonych lub zniszczonych podczas zdarzenia do wysokości sum ubezpieczenia”.
Zapis nie zakłada występowania limitu.
 
2.       Ubezpieczenie OC p.4
Proszę o uściślenie:
a. Suma gwarancyjna wynosi 200.000 zł w zakresie OC deliktowym a wymagane roszerzenia 
    dotyczą podlimitów w wys. po 200.000 zł, lub
b. Suma gwarancyjna dla każdego zakresu w tym także dla OC delikt i OC kontrakt wynosi po 
    200.000 zł
Powyższe jest spowodowane nieczytelnym zapisem nr 1 w ramce.
  
 Odp.: Suma gwarancyjna dla zakresu podstawowego (delikt-kontrakt), jak i podlimitów (rozszerzeń), wynosi 200 000 zł.
 

3.       Proszę o podanie limitu dla klauzul:
a.      Klauzula 12 prac budowlano-montażowych, proponujemy limit 100.000 zł
b.      Klauzula dewastacji 17, proponujemy sumę ubezpieczenia 50.000 zł
c.       Klauzula usunięcia pozostałości po szkodzie 18 – proponujemy zmianę limitu procentowego na kwotową sumę ubezpieczenia, np. 200.000 zł
d.      Klauzula kosztów rzeczoznawców 22, proponujemy limit 50.000 zł w ramach sumy Ubezpieczenia
e.      Ubezpieczenie nakładów inwestycyjnych i adaptacyjnych w trakcie drobnych prac budowlano-montażowych 23 – proponujemy sumę ubezpieczenia 100.000 zł
f.        Klauzula katastrofy budowlanej 24 – proponujemy limit 500.000 zł
 
       Odp.: Specyfika i rodzaj działalności WORD oraz posiadane mienie i jego wiek nie zakładają potrzeby stosowania limitów zaproponowanych w ppkt. a do f.
 
4.       Klauzula 3 zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciw kradzieżowych – jakich ubezpieczeń dotyczy?
       Odp.: Klauzula nr 3 dotycząca istniejących zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciw kradzieżowych dotyczy działów załącznika nr 1 do SIWZ:
1.    Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych.
2.    Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku.
3.    Sprzęt komputerowy w systemie All Risks.
 
5.       Klauzula 10 automatycznego pokrycia – proponujemy limit 20% sumy ubezpieczenia
 
      Odp.: Specyfika i rodzaj nabywanego mienia przez WORD nie zakłada występowania limitu w klauzuli nr 10.
 
6.       Klauzula 20 składowania – jakie mienie jest składowane bezpośrednio na podłodze poniżej poziomu gruntu ? Proszę o zaproponowanie limitu.
 
      Odp.: W WORD nie występuje mienie składowane bezpośrednio na podłodze. Klauzula nr 20 jest klauzulą wyprzedzającą i nie zakłada stosowania limitu.
 
7.       Wzór umowy:
a.       Proszę o zimne numeracji, mamy dwa paragrafy nr 5
b.       Proszę o wykreślenie paragrafu nr 5 mówiącego o karach umownych
c.       W przypadku odmowy wykreślenia kar umownych, proszę o numerowane podanie powodów nałożenia kary na wykonawcę oraz zmniejszenie jej wysokości do 5%.
    Odp.:
   Zamawiający dokonuje zmiany numeracji paragrafów we wzorze umowy tj. drugi § 5  
   otrzymuje nr 6 i odpowiednio § 6 otrzymuje nr 7, § 7 otrzymuje nr 8, § 8 otrzymuje      
   nr 9, § 9 otrzymuje nr 10.
   Zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenie § 5 mówiącego o karach umownych.
   Jednocześnie informujemy, że § 5 ust. 1 dokładnie określa powody nakładania kar
   umownych.
   Zamawiający nie wyraża zgody  na zmniejszenie wysokości kar umownych.
 
 
Z poważaniem
 
Dyrektor WORD
Zbigniew Lichuszewski
 

Załączniki

  • z1 (DOC, 178 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-10-05 12:30:00 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • z2 (DOC, 133 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-10-05 12:30:00 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • z3 (DOC, 52 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-10-05 12:30:00 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • z4 (DOC, 26 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-10-05 12:30:00 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • z5_10 (XLS, 44.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-10-05 12:30:00 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • z11 (XLS, 35.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-10-05 12:30:00 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • z12 (DOC, 30.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-10-05 12:30:00 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • z13 (DOC, 29.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-10-05 12:30:00 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05
  • zSIWZ (DOC, 218.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-10-05 12:30:00 | Data wytworzenia informacji: 2012-10-05

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
B.Łupaczewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
B.Łupaczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-05 11:33:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Waldemar Dziurdź
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-05 12:33:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Waldemar Dziurdź
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-10-26 13:09:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5325 raz(y)