Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Szczegóły informacji

KREDYT 2010

Informacja ogłoszona dnia 2010-06-09 12:01:40 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Elbląg: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 000 000,00 zł na częściowe sfinansowanie kosztów inwestycji pt. Przebudowa budynku warsztatowo-garażowego z jednoczesną zmianą sposobu użytkowania na budynek szkoleniowo-socjalno-garażowy.
Numer ogłoszenia: 147647 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu , ul. Skrzydlata 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2370554, faks 055 2370558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 000 000,00 zł na częściowe sfinansowanie kosztów inwestycji pt. Przebudowa budynku warsztatowo-garażowego z jednoczesną zmianą sposobu użytkowania na budynek szkoleniowo-socjalno-garażowy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1 Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. b. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. c. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. d. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. e. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. f. Zamawiający nie dopuszcza rozliczenia w walutach obcych. g. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. h. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie terminu spłaty kredytu. Zmiana wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. Zamawiający nie ponosi kosztów sporządzenia aneksu do umowy. 1.2 Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66113000-5 Usługi udzielania kredytu. 1.3 Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 000 000,00 zł na częściowe sfinansowanie kosztów inwestycji pt. Przebudowa budynku warsztatowo-garażowego z jednoczesną zmianą sposobu użytkowania na budynek szkoleniowo-socjalno-garażowy. 1.3.1 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Jednorazowe przekazanie środków na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy. 2) Termin udzielenia kredytu: 31.08.2010 r. Okres kredytowania: od sierpnia 2010 r. do grudnia 2020 r. 3) Karencja w spłacie kapitału do 31.12.2010 r. 4) Marża Wykonawcy stała przez cały okres kredytowania. 5) Spłata kredytu nastąpi w 120 miesięcznych, równych ratach kapitałowych począwszy od 10.01.2011 r. 6) Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy procentowej opartej o stopę referencyjną WIBOR 3M powiększoną o marżę banku. 7) Możliwość przedterminowej całkowitej lub częściowej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat. 8) Odsetki naliczane będą od aktualnego zadłużenia na rachunku kredytowym. 9) Jeżeli Zamawiający dokona spłaty części lub całej kwoty kredytu przed terminem ustalonym w umowie, Wykonawca pobierze odsetki za okres faktycznego korzystania przez Zamawiającego z kredytu. 10) Sposób płatności odsetek: odsetki płatne miesięcznie do 10-go dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym nastąpi przekazanie środków na rachunek Zamawiającego. 11) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu za wyjątkiem jednorazowej prowizji przygotowawczej. 12) Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty dotyczące kredytu (w tym m.in. opinie bankowe, aneksy), o które będzie występował Zamawiający były wydawane bezpłatnie. 1.4 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Wykonawca ustali imiennie przedstawiciela, z którym Zamawiający będzie prowadził uzgodnienia dotyczące wykonania zamówienia oraz poda numery telefonów kontaktowych i numerów faksów niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 1.5 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 4) Od Wykonawcy wymagana jest akceptacja zabezpieczenia spłaty kredytu przez ustanowienie hipoteki na przysługującym Wojewódzkiemu Ośrodkowi Ruchu Drogowego w Elblągu prawie użytkowania wieczystego gruntu położonego w Elblągu przy ul. Skrzydlatej 1- bez konieczności przedstawienia wyceny nieruchomości przez rzeczoznawcę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 2) SIWZ; b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z póz. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 sut. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe - w celu wykazania przez Wykonawcę, iż posiada uprawnienia do wykonania działalności objętej przedmiotem zamówienia, w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 2) SIWZ; b) wykonał co najmniej trzy usługi udzielenia i obsługi kredytu inwestycyjnego w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 2) SIWZ.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 2) SIWZ.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 2) SIWZ; b) posiada kapitał własny (fundusze własne) w wysokości nie mniejszej niż 200 000 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym - Załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Wykaz co najmniej trzech usług udzielenia i obsługi kredytu inwestycyjnego w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł - Załącznik nr 5 do SIWZ. 6) Projekt umowy zawierający istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zawarte w rozdz. 16 niniejszej specyfikacji. 7) Harmonogram spłaty kredytu. 8) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 9) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.1 niniejszej specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. 6.2 niniejszej specyfikacji dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie terminu spłaty kredytu. Zmiana wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. Zamawiający nie ponosi kosztów sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w Elblągu ul. Skrzydlata 1, 82-300 Elbląg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w Elblągu ul. Skrzydlata 1, 82-300 Elbląg pokój nr 14, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marzena Januszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-06-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Januszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-06-09 11:51:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Łukasz Frąckiewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-06-09 12:01:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Łukasz Frąckiewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-08-17 12:50:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6030 raz(y)