Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Szczegóły informacji

Ochrona 2009

Informacja ogłoszona dnia 2009-10-05 14:15:03 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

NO–ZP-7/2009
Elbląg, 2.10.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: NO-ZP-7/2009
OCHRONA FIZYCZNA W OBIEKCIE I NA POSESJI WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w Elblągu
ul. Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
od 7:00 do  15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.elblag.pl
Na wniosek Wykonawcy, Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w WORD w Elblągu ul. Skrzydlata 1, 82-300 Elbląg w pokoju nr 11.
IV. Przedmiotem zamówienia jest:
OCHRONA FIZYCZNA W OBIEKCIE I NA POSESJI WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU
Wspólny słownik zamówień (CPV):
79710000-4 – usługi ochroniarskie
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VI. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Termin wykonania całości zamówienia: 36 miesięcy
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
1.5 Posiadają uprawnienia (koncesję MSWiA) do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
1.6 Posiadają ubezpieczenie OC kontraktowe i deliktowe w zakresie prowadzonej działalności w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia na kwotę minimum 200 000 zł.
1.7 Zrealizowali lub realizują z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej trzy umowy trwające przynajmniej jeden rok, w zakresie porównywalnym do niniejszego zamówienia, o wartości co najmniej 150 000 zł brutto w skali roku.
1.8 Do wykonania zamówienia skierują pracowników posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej 1-go stopnia oraz dysponujących środkami przymusu bezpośredniego zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia
2.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.2 W przypadku, o którym mowa w pkt.2.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
2.3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt.2.1.
2.4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt.2.1 została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która będzie zawierała co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
2.5 Wykonawcy, o których mowa w pkt.2.1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:
3.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt.1.1 do 1.4.;
3.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
4.1 jest niezgodna z ustawą;
4.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych;
4.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
4.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny;
4.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;
4.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.
IX. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z OFERTĄ stanowiącą (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz formularzem cenowym stanowiącym (Załącznik nr 1 do oferty) należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do oferty);
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych;
4. koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia;
5. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia – Załącznik nr 5 do oferty;
6. wykaz zrealizowanych lub realizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 3-ch zamówień w zakresie porównywalnym do niniejszego zamówienia, (załącznik nr 6 do oferty + listy referencyjne do wymienionych w wykazie zamówień);
7. aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający posiadanie przez oferenta ubezpieczenia OC kontraktowego i deliktowego w zakresie prowadzonej działalności w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia;
8. Dotyczy to podmiotów, które składają wspólną ofertę- także spółek cywilnych - dokument ustanawiający pełnomocnika oraz Załącznik nr 3 do oferty.
PODMIOT ZAGRANICZNY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty stosownie do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U. Nr 87 poz.605 z 2006r.).Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
X. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
C - cena – 100 %.
XII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 23.10.2009 r. do godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w ELBLĄGU
ul. Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
Pokój nr 14 (SEKRETARIAT – I piętro)
XIII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 23.10.2009 r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w ELBLĄGU
ul. Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
Pokój nr 14 - Sala konferencyjna
XIV. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XVI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XVII. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVIII. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
XIX. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 345808-2009 dnia 05.10.2009 r.
 ____________________________________
Kierownik Zamawiającego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Łukasz Frąckiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-10-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Frąckiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-10-05 13:54:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Łukasz Frąckiewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-10-05 14:15:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Łukasz Frąckiewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-01-29 14:23:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2399 raz(y)