Przetargi
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Przebudowa...
Akapit nr 1 - brak tytułu
W archiwum: Elbląg, 25.08.2009 r.
NO-ZP-5/2009
NO-ZP-5/2009
OFERENCIwszyscy
W związku z wnioskiem dotyczącym wszczętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na PRZEBUDOWĘ BUDYNKU WARSZTATOWO-GARAŻOWEGO NA BUDYNEK SZKOLENIOWO-SOCJALNO-GARAŻOWY DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU, ul. SKRZYDLATA 1,
82-300 ELBLĄG, nr sprawy: NO-ZP-5/2009 Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu poniżej przedstawia wniosek i udziela odpowiedzi:
Wniosek
W związku z tym, że do Przebudowy Budynku Warsztatowo-Garażowego na Budynek Szkoleniowo-Socjalno-Garażowy potrzebny jest szeroki asortyment indywidualnie zaprojektowanych wyrobów i materiałów, mających cenotwórczą rolę w wycenie robót budowlano-montażowych konieczne jest uzyskanie cen ofertowych, w formie zapytań ofertowych, od odpowiednich Wytwórców.
Mając na uwadze okres czasu na sporządzenie ofert przez Wytwórców wnioskuję o przedłużenie terminu składania ofert o dwa tygodnie.
Odpowiedź:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu odmawia przedłużenia terminu składania ofert.
Oferty należy składać do dnia: 28.08.2009 r. do godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego:
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w Elblągu ul. Skrzydlata 1 82-300 Elbląg
pokój nr 14 (SEKRETARIAT - I piętro).
Dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu
mgr inż. Stanisław Lecheta
Elbląg, 24.08.2009 r.
NO-ZP-5/2009
NO-ZP-5/2009
OFERENCIwszyscy
W związku z pytaniami dotyczącymi wszczętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na PRZEBUDOWĘ BUDYNKU WARSZTATOWO-GARAŻOWEGO NA BUDYNEK SZKOLENIOWO-SOCJALNO-GARAŻOWY DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU, ul. SKRZYDLATA 1,
82-300 ELBLĄG, nr sprawy: NO-ZP-5/2009 Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu poniżej przedstawia te pytania i udziela odpowiedzi:
Pytanie 1
W obmiarach robót budowlanych brakuje tynków wewnętrznych ościeży oraz ochrony narożników wypukłych z kątownikiem aluminiowym.
Odpowiedź
Zgodnie z założeniami szczegółowymi opisanymi w KNR 2-02, rozdział 08 punkt 4.3, tynki wewnętrzne ościeży otworów o powierzchni do 3 m2 są uwzględnione w tynkach ścian.
Tynki ościeży otworów o powierzchni większej od 3 m2 należy wycenić poprzez wprowadzenie nowej pozycji nr 39a: tynki zwykłe kat. III ościeży otworów o powierzchni ponad 3 m2 wykonywane ręcznie(tablica KNR 2-02-0810/05 w ilości 9,5 m2.
Nakłady na dostarczenie i osadzenie narożników ochronnych ujęte są w normach na wykonanie gładzi gipsowych zgodnie z KNR 2-02 tablica 0815.
Pytanie 2
W celu zapoznania się z oczekiwaniami Zamawiającego dotyczącymi jakości i rodzaju materiałów wykończeniowych:
a) Proszę o określenie przykładowej nazwy kolekcji glazury i terakoty, samo określenie wielkości płytek terakotowych jest zbyt ogólnikowe.
b) Proszę o określenie przykładowej nazwy wykładziny dywanowej i PCV.
c) Proszę o określenie przykładowej nazwy skrzydeł drzwiowych wewnętrznych.
d) Proszę o określenie przykładowej nazwy i rodzaju farby emulsyjnej lateksowej.
Odpowiedź na pytanie nr 2 o określenie przykładowych kolekcji i rodzajów materiałów nie oznacza narzucenia danego materiału czy producenta, lecz pozwoli Oferentowi na prawidłową ocenę poziomu cenowego przyjętych materiałów w kosztorysie ofertowym, przez co oferty mogą spełniać oczekiwania Zamawiającego co do standardu wykonania przedmiotu zamówienia.
Odpowiedź
a) Należy przyjąć do wyceny: - Płytki ścienne np.: Tubądzin kolekcja Tajga, Cersanit seria Tenera, Ceramika Pilch płytka Modera lub inne równoważne o podobnych parametrach i nie gorszych walorach estetycznych. - Gresy polerowane np.: Nowa Gala kolekcja Stone, Ceramika Paradyż seria Arkesia, Mistral lub inne równoważne o podobnych parametrach i nie gorszych walorach estetycznych.
b) Należy przyjąć do wyceny: - Wykładzinę rulonową grubości 2 mm np.: Market Granit, Kamrat Norma 43 lub równoważne. - Wykładzinę z warstwą sprężystą grubość 5 mm np.: Taraflex Multi Sport lub równoważną. Wykładzinę dywanową np.: Balsan S.A. typu Signature, ITC Kontrakt typu Rivoli-AB.
c) Należy przyjąć do wyceny drzwi spełniające wymogi opisane w poz. 107 przedmiarów robót budowlanych z wypełnieniem płytą wiórową otworową typu np.: Domo seria Stratus, Porta, DRE Optima lub równoważne.
d) Do wyceny malowania ścian należy przyjąć farby lateksowe koloru pełnego, takie jak np.: Caparol Seidenlatex, Tikurilla Optima 20, Indeco Plus lub równoważne.
Uwaga ogólna:
Inne wymogi jakościowe dla płytek, wykładzin, stolarki podane zostały w projekcie podstawowym oraz wykonawczym.
Pytanie 3
Proszę o określenie czy stolarka zewnętrzna aluminiowa, PCV i wrota garażowe mają być wykonane w całości w kolorze RAL 6002, czy tylko od strony zewnętrznej?
Odpowiedź
Stolarka aluminiowa zewnętrzna ma być wykonana w kolorze RAL 6002 zarówno od strony zewnętrznej jak i wewnętrznej.
Pytanie 4
Proszę o określenie jaką izolacyjność akustyczną powinna posiadać ścianka składana z pozycji 108 obmiaru robót budowlanych?
Odpowiedź
Ścianka składana (poz. 108 przedmiaru) winna posiadać izolacyjność akustyczną minimum 56dB, być ognioodporną – niepalną i spełniającą warunki dla obiektu użyteczności publicznej posiadająca atest higieny i spełniająca warunki dla obiektów użyteczności publicznej np.: HUFCOR typ 100 lub równoważne.
Pytanie 5
Czy do wyceny ofertowej możemy zastosować zamienniki na urządzenia zamieszczone w projekcie?
Odpowiedź
Do wyceny ofertowej Oferent może zastosować inne urządzenia niż opisane w P.T., pod warunkiem, że będą one spełniać warunki techniczne, posiadać parametry oraz walory estetyczne nie gorsze niż przyjęte w P.T.
Pytanie 6
Prosimy o podanie kolorystyki stolarki okiennej, stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz bram segmentowych i witryny wewnętrznej.
Odpowiedź
Stolarkę okienną, drzwi zewnętrzne oraz bramę segmentową należy wykonać w kolorze RAL 6002 zarówno od strony zewnętrznej jak i wewnętrznej – zgodnie z P.T. Kolorystyki elewacji, witrynę wewnętrzną w kolorach pastelowych - do uzgodnienia z Inwestorem podczas realizacji, drzwi wewnętrzne koloru calvados, venge lub jasny orzech – do uzgodnienia z Inwestorem podczas realizacji. Wzór drzwi nie musi być identyczny jak w P.T., lecz do niego zbliżony, okleina naturalna z płytą wiórową otworową.
Pytanie 7
Prosimy o określenie sposobu wykończenia drzwi wewnętrznych płytowych: laminat czy naturalna okleina i w jakim kolorze oraz, czy wzór podany na zestawieniu musi być identyczny, czy może się trochę różnić?
Odpowiedź
Stolarkę okienną, drzwi zewnętrzne oraz bramę segmentową należy wykonać w kolorze RAL 6002 zarówno od strony zewnętrznej jak i wewnętrznej – zgodnie z P.T. Kolorystyki elewacji, witrynę wewnętrzną w kolorach pastelowych - do uzgodnienia z Inwestorem podczas realizacji, drzwi wewnętrzne koloru calvados, venge lub jasny orzech – do uzgodnienia z Inwestorem podczas realizacji. Wzór drzwi nie musi być identyczny jak w P.T., lecz do niego zbliżony, okleina naturalna z płytą wiórową otworową.
Pytanie 8
Czy drzwi dymoszczelne pokazane w zestawieniu stolarki (rys. 7) oznaczenie drzwi nr 15 i nr 16 mają być stalowe, czy drewniane?
Odpowiedź
Drzwi dymoszczelne przeciwpożarowe wykonać należy w wersji stalowej przeszklone górną szybą w kolorze innych drzwi wewnętrznych.
Pytanie 9
Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności w grubości parapetów z konglomeratu marmurowego, na zestawieniu (rys. 7) podano grubość 2 cm w przedmiarze robót poz. 97 podano grubość 5 cm.
Odpowiedź
Należy przyjąć parametry z konglomeratu grubość 2 cm.
Pytanie 10
Prosimy o podanie kolorów elementów elewacji: farb do wymalowania elewacji, obróbek, rynien i rur spustowych, koloru cegły licówki.
Odpowiedź
Kolorystyka tych elementów opisana jest w P.T. „Kolorystyka + docieplenie budynku”.
Pytanie 11
Czy w skład zadania wchodzi również wykonanie instalacji komputerowej oraz instalacji alarmowej – brak ich w dokumentacji i przedmiarach?
Odpowiedź
W skład zadania wchodzi wykonanie wszystkich instalacji niskoprądowych, a w tym komputerowej oraz alarmowej. Zarówno projekty jak i przedmiary wymienione są na stronie internetowej WORD – z załącznikach do dokumentacji projektowej p.4.
Pytanie 12
W przedmiarze w pozycji 8 i 9 dotyczącej instalacji WLZ występują rury RVS 47 i przewody LgY 25mm2 w ilości 50 m. Czy należy przyjąć przewód 5xLgY 25mm2 w ilości 50 m, oraz rury RVS 47 w ilości 50 m?
Odpowiedź
Należy przyjąć przewód 4xLgY 25mm2 w ilości 50 mb oraz rury RVS 47 w ilości 12,5 mb.
Pytanie 13
W przedmiarach występują przewody w izolacji 500V. Czy do wyceny zastosować przewody na 750V?
Odpowiedź
Należy przyjąć do wyceny przewody na 750V zgodnie z P.T.
Pytanie 14
W pozycji 115 przyjęto kalkulację indywidualną na pomiary natężenia oświetlenia. Czy dla ujednolicenia ofert nie należy przyjąć KNR 11321-301-03?
Odpowiedź
Inwestor dopuszcza określenie ceny zarówno poprzez zastosowanie kalkulacji indywidualnej jak i w oparciu o KNR 1321-301-03.
Pytanie 15
W pozycji 122 przyjęto kalkulację indywidualną na demontaże instalacji odgromowej. Czy dla ujednolicenia ofert nie należy przyjąć KNR 403?
Odpowiedź
Inwestor dopuszcza zastosowanie kalkulacji indywidualnej bądź w oparciu o KNR 4-03.
Pytanie 16
Rysunek nr 2 jest mało czytelny. Proszę o dostarczenie innej wersji projektu.
Odpowiedź
Zamawiający nie dysponuje inną wersją projektu. Istnieje możliwość zapoznania się z wersją papierową w siedzibie Zamawiającego.
Dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu
mgr inż. Stanisław Lecheta
Elbląg, 20.08.2009 r.
NO-ZP-5/2009
NO-ZP-5/2009
OFERENCIwszyscy
Informacja o zmianie treści SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, nr sprawy:
NO-ZP-5/2009.
Na podstawie art. 38, pkt 4 ustawy Pzp zmienia się treść SIWZ dotyczącej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na PRZEBUDOWĘ BUDYNKU WARSZTATOWO-GARAŻOWEGO NA BUDYNEK SZKOLENIOWO-SOCJALNO-GARAŻOWY DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU, ul. SKRZYDLATA 1, 82-300 ELBLĄG, nr sprawy NO-ZP-5/2009, w części dotyczącej Załącznika nr 1 do SIWZ – FORMULARZ OFERTOWY w sposób następujący:
DOTYCHCZASOWA TREŚĆ:
Załącznik nr 1 do SIWZ
FORMULARZ OFERTOWY
......................................................... ......................,dnia....................
/ pieczątka Wykonawcy /
OFERTA
/pełna nazwa Wykonawcy/
.................................................................................................................. w .................................kod .............................ul. ...............................................nr ..............
e-mail: ..............................................................................tel./fax ......................................... REGON .........................................................................NIP ...................................................
1. Zobowiązujemy się wykonać przedmiot zamówienia pod nazwą:
PRZEBUDOWA BUDYNKU WARSZTATOWO-GARAŻOWEGO NA BUDYNEK SZKOLENIOWO-SOCJALNO-GARAŻOWY DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU, ul. SKRZYDLATA 1, 82-300 ELBLĄG, nr sprawy: NO-ZP-5/2009 zgodnie z projektem, wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami oraz normami i należytą starannością za cenę:
Cena netto: ............................................................................zł
Podatek VAT ( 22% ) ...........................................................zł
Cena brutto: .....................................................................zł
(słownie cena brutto) ...................................................................................................... ......................................................................................)
2. Cena oferty odpowiada zakresowi robót przedstawionemu w przedmiarach robót, które były zamieszczone w załączniku nr 4 do SIWZ i jest wynagrodzeniem kosztorysowym w rozumieniu art. 629, 630 i 631Kc.
Zawiera ponadto następujące koszty:
- wykonania robót tymczasowych (tj. tych robót, które nie są uwzględnione w przedmiarach robót, a które są potrzebne do wykonania robót ujętych w przedmiarach, ale nie są przekazywane zamawiającemu i są usuwane po wykonaniu robót),
- prac towarzyszących, takich jak: wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, organizacja placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, utrzymanie zaplecza budowy, odbiory wykonanych robót, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inne koszty wynikające z niniejszej umowy.
3. Oświadczamy, że:
- jesteśmy związani ofertą przez okres zgodny z rozdz. IX SIWZ,
- na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia udzielimy 36 miesięcznej gwarancji,
- zapoznaliśmy się ze SIWZ i nie wnosimy do niej żadnych zastrzeżeń,
- zapoznaliśmy się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń,
4. W przypadku udzielenia nam zamówienia zobowiązujemy się do:
- zawarcia umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
- wpłacenia/wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Wadium w kwocie 60.000 zł zostało wniesione w dniu............... w formie ..........................................................
5. Wszelką korespondencję w sprawie niniejszego postępowania należy kierować na poniższy adres : ..................................................................................................................
6. Wszystkie informacje zawarte w ofercie są prawdziwe.
7. Załącznikami do niniejszej oferty są:
1. ..........................................................................................................2. ..........................................................................................................3. ..........................................................................................................4. ........................................................................................................5. .........................................................................................................6. .........................................................................................................7. ...........................................................................................................8. ............................................................................................................9. .............................................................................................................10. ............................................................................................................11. ...........................................................................................................12. .............................................................................................................
8. Niniejsza oferta wraz z załącznikami zawiera ............ stron kolejno ponumerowanych i parafowanych przez Wykonawcę.
9. Zastrzegamy nieudostępniane innym uczestnikom postępowania następujących informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji : ............................................................................................................................................ ............................................................................................................................................
..........................................., dnia.............................
........................................................................................
podpis i pieczęć upełnomocnionego (-nych) przedstawiciela (-li)
NOWA TREŚĆ Załącznika nr 1 do SIWZ – FORMULARZ OFERTOWY :
Załącznik nr 1 do SIWZ
FORMULARZ OFERTOWY
......................................................... ...................,dnia....................
/ pieczątka Wykonawcy /
OFERTA
/pełna nazwa Wykonawcy/
.................................................................................................................. w .....................................kod .............................ul. ............................................nr ..............
e-mail:............................................................................... tel./fax ......................................... REGON ........................................................................ NIP ....................................................
1. Zobowiązujemy się wykonać przedmiot zamówienia pod nazwą: PRZEBUDOWA BUDYNKU WARSZTATOWO-GARAŻOWEGO NA BUDYNEK SZKOLENIOWO-SOCJALNO-GARAŻOWY DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU, ul. SKRZYDLATA 1, 82-300 ELBLĄG, nr sprawy: NO-ZP-5/2009 zgodnie z projektem, wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami oraz normami i należytą starannością za cenę:
Cena netto: ............................................................................zł
Podatek VAT ( 22% ) ...........................................................zł
Cena brutto: ..........................................................................zł
(słownie cena brutto) .............................................................................................................. .............................................................................................................................................)
2. Cena oferty odpowiada zakresowi robót przedstawionemu w przedmiarach robót, które były zamieszczone w załączniku nr 4 do SIWZ i jest wynagrodzeniem kosztorysowym w rozumieniu art. 629, 630 i 631Kc.
Zawiera ponadto następujące koszty:
- wykonania robót tymczasowych (tj. tych robót, które nie są uwzględnione w przedmiarach robót, a które są potrzebne do wykonania robót ujętych w przedmiarach, ale nie są przekazywane zamawiającemu i są usuwane po wykonaniu robót),
- prac towarzyszących, takich jak: wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, organizacja placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, utrzymanie zaplecza budowy, odbiory wykonanych robót, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inne koszty wynikające z niniejszej umowy.
3. Oświadczamy, że:
- jesteśmy związani ofertą przez okres zgodny z rozdz. IX SIWZ,
- na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia udzielimy 36 miesięcznej gwarancji,
- zapoznaliśmy się ze SIWZ i nie wnosimy do niej żadnych zastrzeżeń,
- zapoznaliśmy się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń,
4. W przypadku udzielenia nam zamówienia zobowiązujemy się do:
- zawarcia umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
- wpłacenia/wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Wadium w kwocie 80.000 zł zostało wniesione w dniu............... w formie ..................................
5. Wszelką korespondencję w sprawie niniejszego postępowania należy kierować na poniższy adres : ..............................................................................................................................
6. Wszystkie informacje zawarte w ofercie są prawdziwe.
7. Załącznikami do niniejszej oferty są:
1. .....................................................................................................................2. ......................................................................................................................3. ....................................................................................................................4. .......................................................................................................................5. ......................................................................................................................6. .......................................................................................................................7. ....................................................................................................................8. ......................................................................................................................9. ......................................................................................................................10. ......................................................................................................................11. ........................................................................................................................12. .........................................................................................................................
8. Niniejsza oferta wraz z załącznikami zawiera ............ stron kolejno ponumerowanych i parafowanych przez Wykonawcę.
9. Zastrzegamy nieudostępniane innym uczestnikom postępowania następujących informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji : .......................................................................................................................................... .......................................................................................................................................... ..........................................., dnia.............................
..............................................................................................
podpis i pieczęć upełnomocnionego (-nych) przedstawiciela (-li)
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: e-bip |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-08-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: e-bip |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-08-21 08:58:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: e-bip |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-08-21 09:02:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Łukasz Frąckiewicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-01-29 14:23:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2539 raz(y) |
Ciągnik.
Akapit nr 1 - brak tytułu
NO–ZP-6/2009
Elbląg, 21.09.2009 r.
Elbląg, 21.09.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: NO-ZP-6/2009
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do przeprowadzania egzaminów państwowych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami w zakresie kat. T prawa jazdy z przeznaczeniem dla WORD w Elblągu
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w Elblągu
ul. Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
od 7:00 do15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.elblag.pl
Na wniosek Wykonawcy, Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w WORD w Elblągu ul. Skrzydlata 1, 82-300 Elblag w pokoju nr 11.
IV. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do przeprowadzania egzaminów państwowych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami w zakresie kat. T prawa jazdy z przeznaczeniem dla WORD w Elblągu.
- w ilości 1 sztuka - spełniającego warunki określone w:
- ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.),
- rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.),
- rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz U. z 2003 r.Nr 32,poz. 262 z późn. zm.).
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
ciągnik rolniczy fabrycznie nowy do przeprowadzania egzaminów państwowych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami w zakresie kat. T prawa jazdy
I. wymagania techniczne:
1. Moc silnika min. 50 KM - silnik wysokoprężny spełniający wymagania normy min. Euro 3.
2. Napęd 4x4.
3. Kabina: ogrzewanie, wentylacja, otwierany dach, uchylne okna, tylne i boczne, spryskiwacze przedniej i tylnej szyby.
4. Układ wspomagania kierownicy.
5. Manualna skrzynia biegów min. 8P/2R.
6. Wałek odbioru mocy niezależny i zależny.
7. Zaczep transportowy i rolniczy.
8. Błotniki przednie i tylne.
II. wyposażenie dodatkowe
1. Dodatkowy pedał hamulca, który umożliwia przejęcia sterowania układu hamulcowego zamontowane po stronie pasażera.
2. Fotel kierowcy z możliwością regulacji pionowej i poziomej.
3. Dodatkowe siedzenie z oparciem oraz dogodnym dostępem do dodatkowego pedału hamulca roboczego dla egzaminatora (pasażera).
4. Dodatkowe lusterka zewnętrzne: prawe i lewe regulowane od wewnątrz.
5. Dodatkowe lusterko wewnętrzne.
6. Oznakowanie i oświetlenie „L" zgodne z rozporządzeniem z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007, Nr 126 póz. 1322 ze zmianami).
7. Trójkąt ostrzegawczy.
8. Apteczka pomocy doraźnej oraz gaśnica.
9. Zamontowany, odłączalny pług do odśnieżania z lemieszem spychającym o szerokości 2- 2,5 m, sterowany hydraulicznie, posiadający wymagany certyfikat.
Dodatkowe wymagania
1. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy pełną dokumentację ciągnika rolniczego i wyposażenia łącznie z instrukcją obsługi i książką pojazdu (wyciąg z homologacji pojazdu). Dokumenty muszą odzwierciedlać spełnienie wszystkich wymagań minimalnych.
2. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt do siedziby zamawiającego.
3. Wykonawca na przedmiotowy ciągnik udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji oraz zapewni serwis gwarancyjny w odległości nie większej niż 50 km od siedziby zamawiającego
4. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązuje się do naprawy gwarancyjnej ciągnika w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty zgłoszenia przez zamawiającego telefonicznego lub faksem.
5. Wykonawca, w przypadku czasu naprawy gwarancyjnej przekraczającego 7 dni, podstawi odpowiednio przygotowany i wyposażony pojazd zastępczy o podobnych lub zbliżonych parametrach konstrukcyjno-eksploatacyjnych.
6. Wykonawca zapewni, że transport pojazdu unieruchomionego z powodu awarii pojazdu z przyczyn objętych gwarancją odbywać się będzie na jego koszt.
7. Wykonawca wyznaczy imiennie osobę/y do kontaktów w sprawach obsługi serwisowej.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
16700000-2 – ciągnik rolniczy
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VI. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Termin wykonania całości zamówienia: 30.10.2009 r.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia
2.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.2 W przypadku, o którym mowa w pkt.2.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
2.3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt.2.1.
2.4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt.2.1 została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która będzie zawierała co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia;b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy;c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
2.5 Wykonawcy, o których mowa w pkt.2.1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:
3.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt.1.1 do 1.4.
3.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
4.1 jest niezgodną z ustawą;
4.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych;
4.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
4.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny;
4.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;
4.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.
IX. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z OFERTĄ stanowiącą (Załącznik nr 1do SIWZ) oraz formularzem cenowym stanowiącym (Załącznik nr 1 do oferty) należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do oferty);
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych;
4. Dotyczy to podmiotów, które składają wspólną ofertę - także spółek cywilnych - dokument ustanawiający pełnomocnika oraz Załącznik nr 3 do oferty).
PODMIOT ZAGRANICZNY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty stosownie do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U. Nr 87 poz.605 z 2006r.).Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
X. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
C - cena – 100 %.
XII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 30.09.2009 r. do godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w ELBLĄGU
ul. Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
Pokój nr 14 (SEKRETARIAT – I piętro)
XIII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 30.09.2009 r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w ELBLĄGU
ul. Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
Pokój nr 14 - Sala konferencyjna
XIV. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XVI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XVII. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVIII. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
XIX. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 325686 - 2009 dnia 21.09.2009 r.
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: e-bip |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-09-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: e-bip |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-09-21 12:44:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: e-bip |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-09-21 13:43:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Łukasz Frąckiewicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-01-29 14:23:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2482 raz(y) |
Ochrona 2009
Akapit nr 1 - brak tytułu
NO–ZP-7/2009
Elbląg, 2.10.2009 r.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: NO-ZP-7/2009
OCHRONA FIZYCZNA W OBIEKCIE I NA POSESJI WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w Elblągu
ul. Skrzydlata 1
82-300 Elbląg
od 7:00 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.elblag.pl
Na wniosek Wykonawcy, Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w WORD w Elblągu ul. Skrzydlata 1, 82-300 Elbląg w pokoju nr 11.
IV. Przedmiotem zamówienia jest:
OCHRONA FIZYCZNA W OBIEKCIE I NA POSESJI WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU
Wspólny słownik zamówień (CPV):
79710000-4 – usługi ochroniarskie
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VI. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Termin wykonania całości zamówienia: 36 miesięcy
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
1.5 Posiadają uprawnienia (koncesję MSWiA) do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
1.6 Posiadają ubezpieczenie OC kontraktowe i deliktowe w zakresie prowadzonej działalności w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia na kwotę minimum 200 000 zł.
1.7 Zrealizowali lub realizują z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej trzy umowy trwające przynajmniej jeden rok, w zakresie porównywalnym do niniejszego zamówienia, o wartości co najmniej 150 000 zł brutto w skali roku.
1.8 Do wykonania zamówienia skierują pracowników posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej 1-go stopnia oraz dysponujących środkami przymusu bezpośredniego zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia
2.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.2 W przypadku, o którym mowa w pkt.2.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
2.3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt.2.1.
2.4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt.2.1 została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która będzie zawierała co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
2.5 Wykonawcy, o których mowa w pkt.2.1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:
3.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt.1.1 do 1.4.;
3.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
4.1 jest niezgodna z ustawą;
4.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych;
4.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
4.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny;
4.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;
4.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.
IX. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z OFERTĄ stanowiącą (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz formularzem cenowym stanowiącym (Załącznik nr 1 do oferty) należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do oferty);
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych;
4. koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia;
5. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia – Załącznik nr 5 do oferty;
6. wykaz zrealizowanych lub realizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 3-ch zamówień w zakresie porównywalnym do niniejszego zamówienia, (załącznik nr 6 do oferty + listy referencyjne do wymienionych w wykazie zamówień);
7. aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający posiadanie przez oferenta ubezpieczenia OC kontraktowego i deliktowego w zakresie prowadzonej działalności w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia;
8. Dotyczy to podmiotów, które składają wspólną ofertę- także spółek cywilnych - dokument ustanawiający pełnomocnika oraz Załącznik nr 3 do oferty.
PODMIOT ZAGRANICZNY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty stosownie do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U. Nr 87 poz.605 z 2006r.).Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
X. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
C - cena – 100 %.
XII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 23.10.2009 r. do godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w ELBLĄGUul. Skrzydlata 182-300 ElblągPokój nr 14 (SEKRETARIAT – I piętro)
XIII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 23.10.2009 r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w ELBLĄGUul. Skrzydlata 182-300 ElblągPokój nr 14 - Sala konferencyjna
XIV. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XVI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XVII. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVIII. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
XIX. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 345808-2009 dnia 05.10.2009 r.
____________________________________Kierownik Zamawiającego
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Łukasz Frąckiewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-10-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Łukasz Frąckiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-10-05 13:54:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Łukasz Frąckiewicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-10-05 14:15:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Łukasz Frąckiewicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-01-29 14:23:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2379 raz(y) |